Menu Zamknij

Mowa najmłodszego pokolenia użytkowników polszczyzny

AGATA PRZYBYLSKA, 2018, Spójność w wypowiedziach dzieci. Analiza wybranych wykładników, praca magisterska napisana pod kierunkiem dr hab. Anny Majewskiej-Tworek.

BARTOSZ PRZYBYLSKI, 2017, Współczesne neologizmy dziecięce w opisie funkcjonalnym i strukturalno-znaczeniowym, praca magisterska napisana pod kierunkiem dr hab. Anny Majewskiej-Tworek.

ANNA OSUCH, 2021, Animowana bajka bezdialogowa w opowiadaniu dziecka w wieku wczesnoszkolnym, praca magisterska napisana pod kierunkiem dr hab. Anny Majewskiej-Tworek.

JULIA SADKOWSKA, 2021, Wybrane cechy języka i komunikacji dziecka z zespołem Aspergera. Analiza rozmowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, praca licencjacka napisana pod kierunkiem dr hab. Anny Majewskiej-Tworek.

PAULA MAJGIER, Rozwój mowy u dzieci w wieku przedszkolnym, praca licencjacka napisana pod kierunkiem dr hab. Anny Majewskiej-Tworek.

LAURA LASZCZYŃSKA, 2021, Cechy niepłynnego mówienia u dzieci w wieku przedszkolnym, praca licencjacka napisana pod kierunkiem dr hab. Anny Majewskiej-Tworek.

JOANNA KOWALCZYK, 2021, Rozwijanie się mowy czteroletnich bliźniąt. Charakterystyka wybranych zjawisk językowych, praca licencjacka napisana pod kierunkiem dr hab. Anny Majewskiej-Tworek.

PAULINA PILAWKA, 2021, Wpływ bajek czytanych, oglądanych i opowiadanych na rozwój językowy dziecka, praca licencjacka napisana pod kierunkiem dr hab. Anny Majewskiej-Tworek.