AGATA PRZYBYLSKA, 2018, Spójność w wypowiedziach dzieci. Analiza wybranych wykładników, praca magisterska napisana pod kierunkiem dr hab. Anny Majewskiej-Tworek.
BARTOSZ PRZYBYLSKI, 2017, Współczesne neologizmy dziecięce w opisie funkcjonalnym i strukturalno-znaczeniowym, praca magisterska napisana pod kierunkiem dr hab. Anny Majewskiej-Tworek.
ANNA OSUCH, 2021, Animowana bajka bezdialogowa w opowiadaniu dziecka w wieku wczesnoszkolnym, praca magisterska napisana pod kierunkiem dr hab. Anny Majewskiej-Tworek.
JULIA SADKOWSKA, 2021, Wybrane cechy języka i komunikacji dziecka z zespołem Aspergera. Analiza rozmowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, praca licencjacka napisana pod kierunkiem dr hab. Anny Majewskiej-Tworek.
PAULA MAJGIER, Rozwój mowy u dzieci w wieku przedszkolnym, praca licencjacka napisana pod kierunkiem dr hab. Anny Majewskiej-Tworek.
LAURA LASZCZYŃSKA, 2021, Cechy niepłynnego mówienia u dzieci w wieku przedszkolnym, praca licencjacka napisana pod kierunkiem dr hab. Anny Majewskiej-Tworek.
JOANNA KOWALCZYK, 2021, Rozwijanie się mowy czteroletnich bliźniąt. Charakterystyka wybranych zjawisk językowych, praca licencjacka napisana pod kierunkiem dr hab. Anny Majewskiej-Tworek.
PAULINA PILAWKA, 2021, Wpływ bajek czytanych, oglądanych i opowiadanych na rozwój językowy dziecka, praca licencjacka napisana pod kierunkiem dr hab. Anny Majewskiej-Tworek.